Наша стратегія: The Blue Agenda

The Blue Agenda визначає хід нашого майбутнього.
Стефан Ф. Хайденрайх, голова Виконавчої ради Beiersdorf AG

Відчуття потреб і побажань наших споживачів, дисциплінований підхід до бренд-менеджменту та інновацій під керівництвом науково-дослідних робіт піднесли компанію Beiersdorf на сучасний рівень. Але ми прагнемо стати ще кращими в майбутньому і крок за кроком прогресувати, стабільно і в довгостроковій перспективі. Ми прагнемо бути номером один у догляді за шкірою. Наш компас — це наша The Blue Agenda. Впроваджена у 2012 році, ця стратегія визначає курс, який ми приймаємо, щоб протистояти викликам майбутнього, і з нею ми обов’язково досягнемо мети.

Це стратегічна програма, орієнтована на зміцнення наших брендів, збільшення нашого інноваційного потенціалу, розширення своєї присутності на ринках, що розвиваються, і підтримці наших відданих співробітників.

The Blue Agenda в цифрах